Tuesday, April 6, 2010

RM50+ BOLEH BELI APA?

  • Sebuah plan lengkap perlindungan hospital dengan kad perubatan.
  • Tersedia dengan tanggungan bilik dan penginapan minimum dari rm150/hari
  • Manfaat rundingan doktor pakar
  • Kos rawatan di rumah RM3000
  • Elaun tunai harian RM45 (hosp.kerajaan)
  • Manfaat penjaga harian RM90
  • Had tuntutan tahunan dinaikkan ke RM 90,000 setahu
  • Rawatan kecemasan pesakit luar akibat kemalangan RM2000
  • Rawatan pergiian pesakit luar akibat kemalangan RM3000
  • Manfaat pemindahan kecemasan RM500,000
  • Manfaat dialysis buah pinggang RM80,000
  • Manfaat rawatan kanser RM112,500

DAN SEMUA INI UNTUK

UNLIMITED CLAIM

SEUMUR HIDUP ANDA…..!!!

HUBUNGI PERUNDING INSURANS CIMB, WA UNTUK MAKLUMAT LENGKAP



APA YANG SAYA PERLU TAHU??

  • Kos perubatan di Malaysia meningkat 6% setahun sedangkan simpanan naik 6%-9% sahaja setahun, bahaya tu..!!!
  • Rakyat Malaysia ramai, tapi tak ramai yang ada kad perubatan terutama orang melayu? terpaksa beratur panjang untuk dapatkan giliran rawatan, akhirnya mati sebelum dapat rawatan, sedih…!!
  • Ada yang dah beli kad rawatan (medical card) tapi terlpa yang kadnya dah habis limit? kan susah…!!
  • Duit yang disimpan berpuluh tahun boleh habis dalam masa sehari, tak percaya? kos pembedahan organ biasanya mencecah ratusan ribu? ada ke saya ratusan ribu? mmm…penat je simpan duit…!!
  • Kalau dah sakit baru nak beli medical card, jawapannya “ I am sorry..” polisi bank Negara kata, orang yang dah sakit tak boleh beli insuran, kesian…! pengajarannya, beli sebelum sakit…!!
  • Orang kata buat apa beli @ mahal sangat lah. saya jawab, murah ke nyawa anda? kalau murah berapa? saya nak beli…jangan marah ya…!!
  • Kad perubatan yang ditawarkan cimb-aia ini tiada had tuntutan seumur hidup, maknayan anda boleh claim berapa yang anda suka seumur hidup anda. sejuta? dua juta? saya kata, ha…ini barulah betul betul nak tolong…!!
  • Saya berhak dapatkan rawatan yang terbaik di Negara kelahiran saya, saya orang Malaysia, jadi saya layak dapat yang terbaik.

UNTUK MAKLUMAT LENGKAP DAN KHIDMAT RUNDINGAN. SILA HUBUNGI :-

EN.RAZAK HUSIN

017-6806955

No comments:

Post a Comment